مراسم معرفی اعضای انجمن معماری و رونمایی از نشریه آینه

مراسم معرفی اعضای انجمن معماری و رونمایی از نشریه آینه

روز سه‌شنبه مورخ ۸ اسفند 13۹۶ مراسمی جهت رونمایی از شماره‌ی سوم نشریه‌ی "آینه" و معرفی اعضای دوره‌ی جدید انجمن علمی-دانشجویی مهندسی معماری در سالن مرحوم کاظمی آشتیانی دانشگاه علم و فرهنگ برگزار شد. این برنامه با تلاش‌های انجمن و به‌خصوص سرکار خانم یاسمین پرویزی، قائم مقام محترم انجمن، برگزار شد.
مراسم با تلاوت آیاتی چند از قرآن کریم و پخش سرود ملی جمهوری اسلامی ایران آغاز شد.
اولین بخش به اعلام نتایج آراء انتخابات اختصاص یافت و پس از آن، آقای امیرحسین گل‌سرخی، دبیر محترم انجمن، به روی سن رفتند و اطلاعاتی درباره‌ی تدوین اساس‌نامه‌ی داخلی و مفاد اساس‌نامه‌ی کلی ارائه دادند. سپس کمیته‌ها و اعضای دوره‌ی جدید انجمن به‌ طور کامل توسط ایشان معرفی شدند.
در طول مراسم شاهد چند اجرای زیبای پیانو از آقای پوریا صادقی و نمایش مونولوگ تماشایی از آقای علیرضا ذوالفقاری بودیم‌.
لازم به ذکر است آقایان دکتر اخویان، مهندس حبیبی، دکتر رحیمیان و همچنین جناب آقای فاضل در مراسم حضور داشتند. از آقایان مهندس حبیبی، دکتر اخویان و دکتر رحیمیان دعوت شد تا نظرات خود را درباره‌ی عملکرد انجمن و مشکلات دانشجویان بیان کنند. (با تشکر از این بزرگواران)
حضور جناب آقای دکتر مرتضی صدیق، استاد برجسته‌ی دانشگاه علم و فرهنگ، از نکات مثبت مراسم بود.
در قسمت بعدی سخنان آقای سینا رجبی، سردبیر محترم نشریه "آینه"، را شنیدیم و از شماره‌ی سوم این نشریه توسط ایشان رونمایی شد و از پدیدآورندگان و دست‌اندر‌کاران نشریه و پس از آن از برگزیدگان مسابقه‌ی عکاسی تقدیر به‌ عمل آمد.
و در آخر کلیپی از تمام فعالیت‌های انجمن در سال گذشته که توسط خانم زینب عابدینی، سرپرست کمیته‌ی تبلیغات، تهیه و تدوین شده بود، به نمایش گذاشته شد.
با تشکر از تمامی کسانی که در اجرای این مراسم ما را یاری کردند.

اسفند ۹۶